9. august 2013

Kva du kan få for 20 kr

Denne koppen fann eg på ein bruktbutikk i København i sommar. Han er frå IKEA, og det står "84" under han. Tyder det 1984? Eg tippar det. Eg googla nemleg, og det ser ut som om dette var hotte IKEA-fargar det året. 20 kr betalte eg. Særs nøgd! 

Elles har eg måtta levera inn macen på reperasjon, så det blir truleg sporadisk med blogging framover. Og måndag byrjar eg i ny jobb, Tryggve byrjar i storbarnsavdeling i barnehagen, og far i huset skal på jobbreise. Kvardag ... Merkar det hjelper å drikka kaffi av ein slik kopp då.
 

2 kommentarer:

S I R I sa...

Lenge siden jeg har lest på bloggen din, her var det som vanlig fine bilder og koselige ting å lese.

Lykke til med hverdagsoppstarten!

Mette sa...

Kjenner eg lengtar etter kvardagen. Glad kopp